Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2008

Πέρασε κιόλας ένας χρόνος...Να ζήσουμε!!Ι love Thessaloniki πώς να το κάνουμε..

Καλημέρα σε όλους !! 25 Σεπτεμβρίου 2007 ήταν όταν ξεκίνησα δειλά δειλά αυτήν την προσπάθεια.. Πέρασε κιόλας ένας χρόνος από τότε Ε? Απίστευτο...Ένας χρόνος με κακές και καλές στιγμές… Η αλήθεια είναι ότι τώρα νιώθω πιο γεμάτος, πιο δυνατός και πιο ενεργός πολίτης…
Γιατί το Blog και όλα τα blogs με βοήθησαν να μην είμαι του καναπέ, να μην αδιαφορώ για τα πράγματα που συμβαίνουν γύρω μου και να μην κριτικάρω μόνο αλλά να συμβάλλω ενεργά στο μέτρο που μου επιτρέπει ο χρόνος μου για να αλλάξω πράγματα που με εκνευρίζουν, πράγματα που ίσως περνάνε στο ντούκου αλλά για μένα και για άλλους (θέλω να πιστεύω) είναι σημαντικά.
Σε όλο αυτό το ταξίδι, εδώ και ένα χρόνο, δεν ένιωσα ούτε μια στιγμή μόνος….ήμουνα μαζί με φίλους και αυτό πραγματικά ήταν ένα κέρδος σημαντικό και ανεκτίμητο.
Στόχος αυτού του blog ήταν και εξακολουθεί να είναι η προσπάθεια για την δημιουργία μίας πόλης πιο φιλικής και πιο ανθρώπινης για όλους εμάς που κατοικούμε σε αυτήν.. Μιας πόλης με ευαισθησίες.. Σκοπός του είναι να αναδείξει στο μέτρο που μπορεί τα προβλήματα που απασχολούν τους κατοίκους αυτής και να συμμετέχει σε αγνές «κινήσεις» έξω από κομματικά πλαίσια που σκοπό έχουν την βελτίωση της ποιότητας ζωής όλων μας.

Γιατί αν βελτιώσουμε την καθημερινότητα μας βελτιώνουμε και την ποιότητα ζωής μας.. Γιατί αν νοιαζόμαστε και βοηθάμε τον γείτονα ,τον συμπολίτης μας, τον φίλο μας τότε έχουμε πιάσει το νόημα της ζωής. Ξέρω ξέρω ακούγονται λίγο ρομαντικά όλα αυτά και ίσως ουτοπικά αλλά αυτό σημαίνει για μένα αυτό το Blog.. Ένα μέσο επικοινωνίας, ενημέρωσης, έκφρασης και όχι μόνον…

Θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς που επισκέπτεστε αυτό το site μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου γιατί χωρίς εσάς δεν θα είχε νόημα αυτή η προσπάθεια.. Ευχαριστώ και ένα έχω να πω…

Συνεχίζω ακάθεκτος με εσάς μαζί!!!

Ι love Thessaloniki πώς να το κάνουμε!!!
Ευχαριστώ πολύ
Κ.g.

4 σχόλια:

iLove σχόλια