Σάββατο 5 Απριλίου 2008

Ποδηλατοπορεία Αύριο Στην Θεσσαλονίκη.Πάρτε τα ποδήλατά σας κι ελάτε!

Την Κυριακή 6 Απριλίου 2008 στις 12 το μεσημέρι διοργανώνεται πορεία με ποδήλατα στο πλαίσιο της πανελλαδικής ποδηλατοπορείας που θα πραγματοποιηθεί ταυτόχρονα σε 18 πόλεις. Επειδή η κατάσταση με τα αυτοκίνητα σε όλη την Ελλάδα δεν πάει άλλο. Επειδή δεν παζαρεύουμε ούτε τη ζωή μας ούτε την ποιότητα ζωής μας. Επειδή απλά αγαπάμε το ποδήλατο και τον ποδηλατικό τρόπο ζωής. Επειδή βαρεθήκαμε να ακούμε όλο σχέδια και κούφιες υποσχέσεις. Αποφασίσαμε να βγούμε στους δρόμους και να διεκδικήσουμε το αυτονόητο: το δικαίωμά μας στην ποιότητα ζωής, στην υγεία, στην ελευθερία, στην ασφαλή μετακίνηση, στην καθαρή ατμόσφαιρα, στην αξιοπρέπεια


Καβαλάμε τα ποδήλατα και βγαίνουμε στους δρόμους…Για να γίνουμε μια μεγάλη παρέα. Για να ενώσουμε τις δίτροχες δυνάμεις μας. Για να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα. Για να κάνουμε μια βόλτα σ’ αυτήν την πόλη με τον τρόπο που της αξίζει!

Σημείο συνάντησης και εκκίνησης της πορείας θα είναι το άγαλμα του Βενιζέλου στην Εγνατία. Θα ακολουθηθεί η διαδρομή Εγνατία – Δωδεκανήσου – Λ. Νίκης – Μ. Αλεξάνδρου μέχρι τον Όμιλο Φίλων Θαλάσσης με επιστροφή στο Λευκό Πύργο από το πλακόστρωτο της παραλίας. Στο σημείο του τερματισμού θα μοιραστεί ενημερωτικό υλικό που περιλαμβάνει τα ακόλουθα αιτήματα:

Πάρτε τα ποδήλατά σας κι ελάτε!
Ευπρόσδεκτοι και όσοι δεν έχετε ποδήλατα (πεζοί).Ελάτε στον τερματισμό της ποδηλατοπορείας στον Λευκό Πύργο γύρω στις 12.30Όλο και κάτι καλό θα συμβεί !!


Διοργάνωση:ΠΟΔΗΛΑΤισσΕΣ: http://podilates.gr/
O Ποδηλάτης http://www.podilatis.com/
Ένωση για τα δικαιώματα των πεζών http://www.enosipezon.gr/
Streetpanthers.gr www.streetpanthers.gr
Bikerespect Πρωτοβουλία για το ποδήλατο www.bikerespect.gr
Τηλέφωνα επικοινωνίας 6978897102, 6932280305

3 σχόλια:

  1. Ζήτω οι ποδηλάτες.Χρησιμοποιώ ποδήλατο εδώ και 12 χρόνια για τις μετακινήσεις μου μέσα στην πόλη και το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. λέγομαι π.καραπανος και είμαι από Καρδίτσα, άλλα τα τελευταία 4 χρονιά λείπω από την πόλη μου λόγο σπουδών. όπως θα γνωρίζετε η πόλη μου έρχεται σε πρώτη θέση στην Ελλάδα και σε μια από τις πρώτες θέσεις στην Ευρώπη στην χρήση ποδηλάτου(διαθέτει 15 χι λ. ποδηλατοδρόμους και το ποδήλατο χρησιμοποιήστε από το 75% του πληθυσμού όλων τον ηλικιών).λειποντας λοιπόν 4 χρόνια από την πόλη μου,ένα από τα πολλά πράγματα που μου έλειψαν πολλή είναι το να έχω την ευχέρεια να χρησιμοποιώ το ποδήλατο μου σε καθημερινή βάση για την μετακίνηση μου και όχι να αναγκάζομαι να παίρνω το αμάξι ή τα μέσα μαζικής μεταφοράς. γιατί είναι δικαίωμα του καθενός να επιλεγεί τον τρόπο μετακίνησης του και όχι τη του επιβάλλη η εκάστοτε κοινωνία. για αυτό τον λόγο πάντα χαιρετίζω ταίτιες εκδηλώσεις και με χαρά θα σημετάσχω και σε αυτήν εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλα να σε εγκαινιάσω ρε φίλε..
    Δε μου λες (επειδή λείπω και καιρό και ξεχνάω) σε ποιά οδό είναι αυτός ο ποδηλατόδρομος στη φωτογραφία?
    Ποιός είμαι? Ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

iLove σχόλια